5.8

Sovde ju i Lemland inatt och usch, somnade först klockan sju!! Fattar inte varför jag ska ha så svårt med att somna hela tiden. Men sen när jag&ronja vaknade så bestämde vi oss för att bada med hästarna idag, var så sjukt kul! :) Sen skjutsade Ronja hem mig. Då satt jag och såg på film medans jag väntade på att mina föräldrar skulle komma hem från Sverige! Så ikväll har jag kollat på scootrar med Pappa och hjälpt till att tvätta Felicias bil. Imorgon blir det att gå upp klockan 7 och fara ut och springa. Kommer troligtvis också beställa hem en crosstrainer, ska jobba lite hos min Farmor (haha) först så att jag får lite pengar! Är också ganska taggad till skolan börjar, sista året och jag ska verkligen ge allt nu!!! :) 
 
 
Tröttnar aldrig.. 


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: